Julgodis ett måste!

Än är det för tidigt att börja med julens bakverk även om händerna kliar förfult, Jag brukar oftast (omdetgår) vänta fram tills december innan jag tjuvstartar, Fram tills dess får jag nöja mig med att samla på mig goda recept.
I år släpper Pernilla Wahlgren sin tredje julbok  "pernillas julgodis" som titeln på boken avslöjar  så är det massor med julinspirerat julgodis som man bara måste göra.
Här kommer lite bilder som bara är ett måste för vår familj i jul.
Vilka är era måsten?
 
 
 
 
 
1 Ida:

skriven

Julgodis är så gott!

Pepparkakor och knäck är ett måste enligt mig.

Svar: Håller helt och hållet med.Inom kort ska vi testa & betygsätta Sveriges absolut bästa pepparkakor.
Så håll dig uppdaterad Ida.
Dejan simonovic

2 Simon:

skriven

Åh vad mysigt med någon som tycker om Julen lika mycket som mig

Kommentera här: