Lokas nya vintersmak " kryddigt päron"

Lokas nya vintersmak är med smak av päron. Nu har då jag och fästmön högtidligt smakat på denna till synes mysiga smaksensation.

Till en början kan jag ju säga att flaskan ser riktigt inbjudande ut. Den är klädd i en vintrig skog som man bara vill hoppa in i om man kunde. Men sedan tycker jag att just ''Loka'' lyckas grymt bra med sina fina reklambilder som presenterar alla de olika smakerna. Denna flaskan var en av de finaste, tydligt budskap om en vintersmak och stilren. Inte för mycket alltså.

När vi sedanmera öppnat flaskan, doftar det helt underbart och det är en stark doft av päron som når våra sinnen (inte så överraskande vill säga.) Frugan tycker att den smakar som päronsaft eller vilken slags av pärondryck som helst, hon tycker man blir lurad på något sätt. Det smakar något som inte stämmer överens med utseendet. 

Nu när vi provat Lokas nya vintersmak, så måste jag ändå säga att det inte smakar lika mycket päron som lukten påstår att den ska göra, känns lite som att den bara ger små hintar av päron. Men eftersom att jag ändå inte är en storälskare av päron så passar den mig utmärkt. 
Om jag ska beskriva den så är det "en frisk bris med hint av päron och lagom med bubbel.''
Den får 6 av 10 tomtar av mig, vilket då innebär att den är helt okej. 
Har ni hunnit testa den ännu?
Vintersmaken är då alltså ''Kryddigt päron''
1 Robex Lundgren:

skriven

cool bild

Svar: Tackar, den är rätt snygg!
Dejan simonovic

2 Heidi :

skriven

Jag blev besviken faktist.. Tycker inte att den var så god :/ fin blogg du/ni har förresten! :) kommer läsa alla inlägg som ni länkar till Facebook :)

Svar: Tack Heidi kul att du gillar den. :)
Dejan simonovic

3 Johanna:

skriven

Jag tyckte den smakade för mycket ingefära..😕

4 Johanna:

skriven

Jag tyckte den smakade för mycket ingefära..😕

Svar: Jo men det kände jag med lite.
Dejan simonovic

Kommentera här: