Butikerna packar upp julen

 
Fler och fler butiker börjar packa upp julen, och för oss jul fantaster, är det paradiset som drar igång.
Denna gången har jag kärat ner mig i jotex.se dom hade en hel del juliga saker.
Här har vi några saker jag verkligen vill ha hemma inför årets jul.
Ljuskronan är min favorit, ska beställa hem den och ha den i vardagsrummet, eller ovanför matbordet, inte riktigt bestämt mig ännu.
Ska fylla den med mossa, kottar, och en massa levande ljus åhh kommer bli så snyggt.
Skulle verkligen behöva ett par nya jul gardiner i år med, dessa tyckte jag var riktigt härliga.
Vad tycker ni?
 
 
 
1 David Gustavsson:

skriven

Hej

Mycket fin blogg, denna skall jag följa flitigt =)

2 Eva:

skriven

Denna blogg ska jag följa!!

Var hittade du ljuskronan, letade på Jotex...

Svar: Tack så mycket! Ljuskronan verkar vara slutsåld för tillfället. Jag har mailat Jotex och väntar nu på svar om varför produkten tillfälligt är borta från hemsidan. Ha en trevlig dag!
Dejan simonovic

Kommentera här: