body shops adventskalender 2014 ute i butik

 
Body shop släppte igår sin lyxiga adventskalender 2014, dom brukar ta slut rätt fort då det är en klassisk julklapp åt sin käreste.
Om jag ska köpa någon kan jag tyvär inte avslöja då frugan läser detta.
 
Dom kommer iallfall i 3 olika prisklasser, så att det finns en för varje smak.
På sin hemsida skriver dom att årets adventskallender är lyxigare än någonsin.
Har ni köpt någon förut?
 
Luxury 800 kr (värde 1260 kr)
Deluxe 1000 kr (värde 1715 kr)
Ultimate 1200 kr (värde 2585 kr)
 
 
1 Julle :

skriven

Hej!
Jag äääälskar din blogg! tycker den är super härlig!
Tänkte kolla om du vet några bra adventskalendrar för killar som finns att köpa ? som denna fast i en manligare version ? :)

Tack för en mysig blogg!

Svar: Hej vad kul att du gillar den. :)Ja jag ska titta runt lite och se om jag hittar något roligt, återkommer till dig.
Dejan simonovic

Kommentera här: