nu kliar det på händerna

Idag vakna jag av att dotter &fästmön
hade  dukat upp en underbar frukost på en julduk, så vi satt och planera allt vi ska hinna göra under december måndag medans jjulmusiken fyllde rummet med glädje, Det är ju bara 39 dagar kvar till självaste julafton, vi har faktist redan köpt mycket av julinredning för i år tror vi har kvar några jul kuddar och några mysiga filtar,iår så har nog jotex varit min favorit, årets sortiment är ju hara helmysigt. Blir nog en hel del inköp under december  månad med det är ju trots allt tillåtet att köps extra mmycket  julpynt och inredning under jul. Just nu sitter vi och planerar när vi ska låta julen ta plats hemma hos oss, redan nu hittar man lite tomtar lite var som i huset, men nu börjar det klia i händerna på riktigt.                                                                                                                          
 
        När låter ni julen bli en del av hemmet?                  
 
 
                     
1 gittan:

skriven

Jag försöker göra mitt tomteland med mossa till första advent, och sedan kommer det fram lite efterhand. Företaget ligger lite lågt i dec för då har inte folk tid att gå på massage så mycket men många skulle nog behöva det. Då allra mest.
Kram.

Svar: Jag är helt övertygad om att många egentligen behöver det som mest i dec, inte minst jag... haha.
Birgitta du får lova att lägga upp bilder på tomtelandet när det är klart, Ha en underbar söndag vännen!
Dejan simonovic

2 Martina - Jultiden.blogg.se:

skriven

Vi pyntar alltid helgen innan första december, i år blir det under första advent :)

Svar: Det låter ganska rimligt faktist:)
Dejan simonovic

3 anna:

skriven

sv: de var massa med gott!!

jag har precis flyttat hemifrån, vill egentligen sätta upp allt nu men första december får allt flytta in! shoppade loss igår på julsaker!

Svar: Åh härligt, jag förstår verkligen, jag blir snart galen haha om vi inte får upp allt :)
Dejan simonovic

Kommentera här: