Jul & apelsin hör ihop!

Jag råkade av misstag stöta in i årets sortiment av pepparkakor på Ica maxi och tro mig dom hade ett helt berg utav dom.
Men så ser jag ett paket som sticker ut ur mängden, tar upp dom och läser "Annas apelsin pepparkakor"
Dom har förvisso funnits ett bra tag, men det måste varit jag som helt totalt missat dom.
 
Jag var ju bara tvungen att köpa ett paket, dom låg på 20 kr/paketet.
Jag kan helt ärligt säga att det var dom godaste pepparkakorna jag någonsin smakat på, men då är jag ju en apelsinfantast med. 
Dom är iallfall helt magiska enligt mig.
 
Har ni prövat dom förut?
 
 
 
 
 
1 Julia:

skriven

Hej!

Du som älskar julen borde komma till Falköping och besöka Falbygens Osteria där vår julmarknad startar 10/10 klockan 10.00 varje år, nästa år firar vår julmarknad 25 år!

Svar: Hej ja jag får ta en titt på det där:)
Dejan simonovic

2 Julia:

skriven

Hej!

Du som älskar julen borde komma till Falköping och besöka Falbygens Osteria där vår julmarknad startar 10/10 klockan 10.00 varje år, nästa år firar vår julmarknad 25 år!

3 Hanna Karlsson:

skriven

Annas pepparkakor är grymt goda men just den där med apelsin har jag inte smakat.

Svar: Du måste smaka, du bara måste!:)
Dejan simonovic

4 Trees, mamma i London:

skriven

Annas är dem absolut godaste jag också smakat, någonsin!! :D är ingen fantast av apelsin, men jag gillar även dessa!

Kommentera här: