Härliga söndag

Härliga söndag & nu är det bara knappa 3 veckor kvar tills första december!  Idag strålar solen högt vid molnen men konstigt nog har vi julklänsla alla tre här hemma. Det kan nog bro på att min fästmö slog in mina fars dag presenter i julklappspapper, snacka om att hon känner mig allt för bra.
 
Jag fick Pernillas julgodis, som jag verkligen ska använda flitigt detta år, sedan fick jag en charmig slickepott med passande motiv och självklart en peppakakstimer, så att all julgodis i år blir perfekt gräddat.
 
Jag gjorde tidigare ett inlägg där jag köpte hem Apotekarnas årsmust 2014 med smak av apelsin.
Jag måste bara säga att det var utan tvekan den godaste julmusten jag någonsin smakat och tro mig jag har smakat en hel del. Apelsinsmaken var inte så stark men man kände ändå en arom av apelsin. Ni måste bara smaka på den, jag kommer iallfall köpa mig ett par flaskor till julbordet! Den får helt klart 10 tomtar!
 
 
 
 
1 Bettan:

skriven

Hej
Fin blogg om julen.
Kika gärna in på min blogg där jag säljer begagnade saker som är nästan i nyskick för riktigt bra priser.
Något att tänka på så här inför jul kanske? :)
Om du lägger in en länk om min blogg i din blogg så kan jag lägga in en länk om din blogg i min :)
http://begagnatnytt.blogg.se/?tmp=411158

/Bettan

2 Gittan:

skriven

Ja tiden går fort och tack för tipset ska pröva den musten, jag brukar inte gilla apelsinsmak ( utom i apelsiner då) men den ska få en chans hos mig.
Ha en skön måndag och en bra fortsatt vecka. Kram.

Svar: Ja visst går det otroligt fort. Ja ge den en chans Gittan jag lovar att du kommer bli överraskad :) Ha en toppen vecka, jag tittar in hos dig om en stund:)
Dejan simonovic

3 Jessica Högberg:

skriven

Ha ha, gullig tjej!!

Svar: Ja hon är rätt underbar!:)
Dejan simonovic

4 Ida ☯ the sky under the sea :

skriven

Gillar också deras årsmust, men min favorit är helt klart Zeunterts :D

Svar: Ja visst var den underbar! Åh jag har verkligen försökt få tag på den, var hitta du den?!??
Dejan simonovic

5 Ida ☯ the sky under the sea :

skriven

Bor i norrland, så den finns alltid på Ica runt jul ^^

Svar: Åh lyxigt!
Dejan simonovic

Kommentera här: