En bit av julen i munnen!

Något som ni bara måste prova denna jul är karamelliserade äpple på pinne, helst doppade i fin mjölkchoklad men strössel funkar fint fint med.
 
Man kan göra en sisådär 10 st sedan trä ett fint rött band på pinnen och duka upp fint på ett fat. 
Inte nog med att det smakar helt underbart, så är det en fröjd för ögat.
Jag lovar att detta kommer bli en hitt på Adventsfikat & gästerna kommer bli imponerade.
Har ni smakat förut?
 
 
 
http://madebymary.se/
 
1 Mia:

skriven

Hej! :)

Kan du inte göra ett inlägg med några traditioner ni har? (om ni har några såklart) :)

Svar: Hej Jo men det ska jag nog se till att göra.
Självklart har vi traditioner om inte nu mer än någonsin då vi fått en dotter.
Håll utkik:)
Dejan simonovic

2 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Har faktiskt aldrig blivit av att jag käkat nått sånt äpple :/ Skulle va kul om du ville göra ett gästbloggs inlägg hos mig :) Skicka i så fall allt du vill ha med till [email protected] :) Kanske du sitter på nått bra recept som kan publiceras närmare jul :)

Svar: du måste verkligen prova:)
Dejan simonovic

3 Johana Duggin:

skriven

vilka fina bilder:)!!

Svar: tack så hemskt mycket:) har en liten systemkamera:)
Dejan simonovic

4 Sara & Elin:

skriven

Åhh så mysigt med jul! Längtar supermycket!

Svar: ja visst är det:) det närmar sig snart
Dejan simonovic

5 Kajsa-Stina:

skriven

Har hört talas om karamelliserade äpplen innan men inte med strössel på! Det var en fiffig idé som man kanske skulle våga sig på att testa :)

Och din blogg kommer jag fortsätta att besöka då jag är lika julgalen som dig haha! Längtar såå mycket efter julen. Mysigaste högtiden ju :D

Kommentera här: