knäck med härlig twist

 
Igår kväll kl kvart över 8 så kände jag för att göra en mass knäck, självklart var det kanske inte så uppskattat av grannarna att ha på julmusik kl 8 och dona med bakverk, men händerna kunde inte längre hålla sig ifrån skåpet med sirap.
 
Igentligen ville jag ha knäck med apelsin smak men dom hann jag redan äta upp innan jag insåg att jag skulle göra knäck så jag fick improvisera lite och rev ner en lyxig choklad av beriksson smaksatt med råa kakaobitar och syrliga torkade hallon. Resultatet blev på riktigt helt underbart man känner det lite syriga i varje knäck. Ni måste bara prova.
 
 
 
 
1 Gittan:

skriven

Så mysigt att göra knäck så där på kvällskvisten. och så goda dom ser ut, nu går dagarna fort till jul men vi har inte snö än jag väntar varje dag.
ha en skön kväll Kram.

Svar: Ja men visst är det, oja det går snabbare än man egentligen vill, hoppas du mår bra, ha en toppen onsdag :) kram
Dejan simonovic

2 Cassandra:

skriven

Ser jättegott ut :)

Svar: Det var det jag lovar:)
Dejan simonovic

3 linda:

skriven

mums va gottit!

Svar: Snacka om :)))
Dejan simonovic

4 Amanda Niclasson:

skriven

Åhh älskar knäck! :D

Svar: Alla älskar knäck!!!
Dejan simonovic

5 åsa:

skriven

Meen oj så smaskigt :)

Svar: Ja du måste smaka !
Dejan simonovic

Kommentera här: