Ett chokladhus för alla julälskare!

Häromdagarna fick jag hem en massa choklad ifrån Marabou och  i paketet låg en beskrivning till vad som egentligen skulle ha blivit ett "chokladpepparkakshus". Men när jag satt fram skärbrädarn och kniven, redo för att göra mitt chokladhus för förstå gången någonsin så var jag inte tillräckligt försiktig för att när jag la dom på bordet för att sätta igång då hade 4 av 5 kakor gått sönder. Och då var det plöstligt en massa massa choklad kvar men inget pepparkakshus för oss inte. Så nu ska jag se till att fästmön inte äter upp all choklad utan att vi kanske kan få till ännu en julbakelse innan julen som klampar in genom dörren på onsdag.
Trevlig måndag!
 
 
Bild Filurmammans chokladhus.
 
 
 
 
1 Gittan:

skriven

Vilket fint choklad hus, synd att dom hade gått sönder. Ha en skön kväll. Kram.

Svar: Ja, jättesynd. Detsamma du!
Dejan simonovic

Kommentera här: