Dumle med smak av pepparkaka

På något konstigt sätt har jag missat Dumles special edition som heter ''Dumle gingerbread'' och  denna har en smak av pepparkaka. Det låter otroligt gott, jag älskar pepparka och även choklad så denna smakkombination kan väl inte bli annat än bra? Ballerinas med pepparkaka som vi smakade på tidigare var ju en succe så då borde denna bli det med. Ska försöka få tag på en påse och smaka!
Har ni förresten smakat på den?
 
En annan sak som jag verkligen vill få tid att göra är vaniljkola som man sedan doppar i ljummen mjölkchoklad och sedan låter den stå och frysa i kylen i några timmar. Perfekt att ge bort i en tidig julklapp till nära och kära. Sedan kan man ju köpa något snyggt papper och fylla på med massvis av kola och ge bort.
Det uppskattas alltid.
 
Den nya Dumle-smaken med pepparkaka
 
Vaniljkolan som jag pratade om. Här inslaget i cellofan verkar det som.
Bild - julsajten.se
 
1 Linnea:

skriven

Men dumle pepparkaka har ju funnit i flera år nu ? Haha :D

Svar: Ja precis det är bara jag som på något sätt missat det...
Dejan simonovic

Kommentera här: