Blossa 2015 med smak av

 

På torsdag så får vi reda på vilken smak blossa släpper.

Förra året var det ju fläder på deras årsgångsglögg, iår så har dom släppt några ledtrådar.. själv får jag känslan av att det skulle kunna vara björnbär med ton av skog? Inte för att det låter gott på något sätt utan för att det ändå känns så när man försöker lista ut deras sneak peak kolla nedan vad tror du det blir för smak iår?

 
1 sussie:

skriven

jag tror det kan vara blandning av Hjortron&Lingon plus kryddorna..

Svar: Jo det kanske stämmer vi får se, om jg själv skulle få bestämma hade det lätt blivit apelsin och pepparkakasmak :)
Dejan simonovic

2 Charlie CS - Kulturtant som älskar julen!:

skriven

Förra året hade de Lavendel på deras glögg!
Men såg att någon gissat Tranbär och det tror jag på!

Svar: Det stämmer helt det var jag som var lite trötter lavendel var det, bra att du är med :) hm nja jag vet inte riktigt vad jag tror om att dom skulle sätta smaken Cola? Fast skulle ju förvisso vara trevligt att smaka det kanske är godare än det låter?:)
Dejan simonovic

3 Charlie CS - Kulturtant som älskar julen!:

skriven

Nu med den nya ledtråden känns coca cola mer troligt!

Kommentera här: