Tomtefar & tomtemor får tillskott.

Tomtefar & tomtemor får tillskott i familjen
Jag är så otroligt taggad för julens härligheter detta år mer än någonsin, kan ha något med tillskottet i familjen att göra.
Iår så fick jag och min fästmö en underbar dotter på 4 månader tänk er att man får möjligheten att skapa en jul åt någon som aldrig haft en förut, skapa minnen egna traditioner, julpyssla åh vad jag längtar.
Har ni några egna familjetraditioner?

 
 
1 Sara:

skriven

Grattis i efterskott,så mysigt att fira jul med familjen.

2 Dejan:

skriven

Tackar så mycket, ja visst är det helt underbart.

3 Ellen (fluu på familjeliv):

skriven

Vi har infört en egen tradition sedan vår dotter kom(hon fyller tre år snart). Vi har julklappsutdelning för bara vår lilla familj efter julaftonsfrukosten. Det är så mysigt att i lugn och ro öppna vad just vi valt att ge varandra och se när de andra öppnar. Det hinns annars inte med i villervallan när hela släkten öppnar julklappar senare.

Svar: Åh vilken mysig tradition och väldigt logisk, något som jag tror vi med kommer att anamma, varför ska julen vara stressig ibland?Att lugn och ro mysa efter frukosten med familjen låter helt toppen!Gilla mig gärna på Facebook för att ständigt hålla dig uppdaterad.
https://www.facebook.com/julenstid
Dejan simonovic

Kommentera här: