julgodis hela december!

Nu närmar vi oss julen snabbare än någonsin känns det som och kanske är det för att det faktistk börjar bli lite mer accepterat att redan nu längta till jul?
Ska försöka skapa en ny jultradition i år tillsammans med min underbara fästmö och dotter och jag har tänkt såhär:

Från och med 1 december så ska jag försöka hinna med att baka 4 olika sorters julgodis under varje vecka, så det blir nog bakning nån gång i veckan och främst på helger, det finns ju så otroligt mycket gott jag vill baka. Så redan nu har jag smått börjat på en lista med på 16 punkter som ska fyllas med julgodis som bara får en själv att  bli sådär galen inombords. Jag har även en fundering om att slå in julgodiset i snygga burkar som jag skaffade när jag senast var på Ullared och sedan kanske ge bort till till någon man tycker extra mycket om.
På söndag är det ju fars dag och jag råkar ha på känn att min underbara kvinna köpt "Pernillas julgodis 2014" till mig, så på söndag gottar jag nog ner mig i soffan och njuter av massvis med inspiration!
Har ni något julgodis som man bara måste smaka på i år så skicka gärna det till mig, ju mer desta bättre!
Ha en underbar fredagskväll.

Kommentera här: