Apelsin med nejlika

 Hur kan jag ha missat att göra det
 
Tro det eller ej men jag har faktist aldrig någonsin, gjort apelsin med nejlika, år efter år har jag alltid sagt              "åh det där borde jag göra" men på något konstigt vis har allt julstök helt fått mig att glömma bort det.
I år ska jag verkligen se till att göra det, har redan varit och skaffat mig nejlikor. Men just apelsiner har man ju ändå alltid hemma på julen. Så nu är det bestämt, denna julen ska det ske.

Har förövrigt hört att det ska dofta underbart gott med, sen så kan det ju bli en fröjd för ögat med?
Jag tänker mig ett stort rustikt silvrigt fat med massa mossa som underlägg.Åh detta kommer bli toppen! 
Ni får självklart ta del av alltihopa.
 
1 Madde:

skriven

Awww det är så underbart med nejlikor och apelsiner. Dofta underbart. Din blogg ska jag absolut följa eftersom jag själv älskar allting som har med julen o göra <3

Svar: Jag har faktiskt hört att det ska dofta grymt gott. Vad kul att vi hittat ännu en jul älskare, märker att vi blir fler och fler ju närmare julen kommer, nu är det bara 83dagar kvar till julen.Följ mig gärna på bloglovin.
Dejan simonovic

Kommentera här: