Pepparkaksfest

Ballerina släppte ju deras nyhet för ett litet tag sedan och den heter då ''Ballerina peppakaka''.
Idag när jag var och handlade på Ica råkade jag gå förbi ett helt ställ med dessa fina Ballerina förpackningar och självklart hamnade en i kundvagnen!

Jag hade faktiskt ganska låga förväntningar gällande den då jag hört att den inte ska vara så god..!
Men oj vad jag hade fel, det kan vara den godaste Ballerina-smaken de någonsin gjort. Locket och botten var en krispig pepparkaka som smakar gudomligt! Ni måste bara prova.
 
En annan nyhet är att "Annas peppakakor" släpper en ny smak för i år med lingonsmak på peppakakorna. Såhär skriver dom: "Den friska och lite syrliga smaken av lingon ger en ny och spännande tvist till vår klassiska pepparkaka.''
 
Jo nog är det en twist med lingonsmak på peppakakorna, men ska inte säga för mycket. Dom kanske överraskar mig positvt dom med. 
Vad tror ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kirsi:

skriven

Den ballerinan har jag inte hittat hos oss än... måste prova.

Svar: Det kan vart det godaste någonsin.
Dejan simonovic

Kommentera här: