Årets julklappar inhandlade

Härliga söndag & bara 6 söndagar kvar tills första ljuset brinner och vi gottar ner oss i soffan och njuter av allt julen har att erbjuda.
 
Igår var jag på den klassika ullaredstrippem och gud vad vi var trötta när vi kom hem sent kl halv 9 på kvällen. Det var ju trots allt lönehelg, så vagnar som knuffas från alla möjliga håll, jo det fanns det gott om, fast iochförsig det kanske är charmen med ullared.
Jag var verkligen helt lyrisk, när vi äntligen klev in och det första jag ser är flera adventkalender allt ifrån adventskalendrar med dockor i till choklad i alla dess former, Jag tar upp kameran och ska fota, plöstligt står det att jag inte har mitt minneskort i!! Jag hade dagen innan stoppat in det i datorn för att föra över bilder JUST så att jag skulle kunna fota mycket på Ullared. 
 
Men oj vad dom hade mycket julsaker, nu är julklappar innhandlad till alla i släkten förutom fästmön för hon var ju med. Känner mig själv bra så jag vet att det nog blir några fler när man är ute och strotsar på stan, det finns ju så mycket fint i år.
Något som jag verkligen märkt nu på sistonde är att DIY är otroligt hett just nu, sjukt roligt är det med, jag hittade ett kitt med tomtemor i där man fick med en pensel och 6 olika färger för att kunna skapa sig en alldeles figur, Allt för en tjugolapp, helt klart värt det.
Vi köpte även våra julgardiner till köket, rött ska det vara i år, det är klassiskt och alltid snygg mot vit snö i bakgrunden.
Här har ni lite bilder från julshoppingen.
 
 
Pysselkittet för 20kr
Ett charmig jul troll för bara s,20kr.
Den stora tomten låg på 59kr den kommer sitta perfekt vid en tänd lykta vid yttedörren.
Har hittentills bara provat Äpple & Kanel den luktar helt fantastiskt. Superbilliga tror jag betala 9kr st för dom.
1 Arjan:

skriven

Hej Dejan! Hade gärna velat se din top 10 spellista med jullåtar? Btw, grym blogg!

2 Elin:

skriven

Nu blev jag jättesugen på jul.... ska shoppa lite julklappar idag :D

Svar: Åh härligt, Nu vill jag med ut och shoppa julklappar!
Dejan simonovic

3 johanna:

skriven

Det är så härligt att få vara på ullared runt jul, har varit det några gånger men inget i år tyvärr. Fina saker :)

Svar: Åh synd, dom har så mycket bra där!
Dejan simonovic

4 Hanna Karlsson:

skriven

Jag vill också shoppa julpynt!

Svar: Jag förstår, det är ju super roligt!:)
Dejan simonovic

Kommentera här: