Hittat julmust!

Godmorgon mina julgalna vänner.
 
Igår kväll var jag  påväg till ica för att köpa barnmat, så möts jag av världens hög av julmust!
Det var som om jag nästan ville skrika av lycka, förra året fick jag tag på julmust så sent som 14 oktober, så jag antog att jag skulle få vänta ett tag till, för att få tag på apotekarnes julmust.
Snacka om att något så litet kan göra en så glad.
Dock så ville jag ha snygga glasflaskor, men jag fick nöja mig med burkflaskor då glasflaskorna  skulle komma in om 2 veckor.
Föressten denna vecka ska apotekarnes släppa sin hemliga smak.
Jag lovar att hålla utkik åt er.
 
1 Gustav Lassing:

skriven

Jag tror det kommer att vara med kanelsmak :)! Visst hade det varit gott?

Svar: Ja det är många som spekulera åt det hållet.vi får väl se. :)
Dejan simonovic

Kommentera här: