En klassisk berättelse om äkta julmagi!

För er som följer min blogg, så har det nog inte undgått att jag tycker om berättelsen " A Christmas Carol "av Charles Dickens.
Fick nydligen reda på att den kommer att spelas i en Teateruppsättning på maxi tetatern i stockholm.
Den har fått sjukt bra recensioner och spelas under hela december månad.
Ska verkligen försöka skaffa barnvak & njuta av föreställningen tillsammans med frugan.
Har ni sett den förut?
 
 
 
 
 
1 johanna:

skriven

Härligt :)

Svar: Ja visst är de:)
Dejan simonovic

2 Timeoftiger:

skriven

Jag blir lite intresserad av varifrån din stora kärlek för julen kommer. Har du alltid haft den?

Svar: Jag har faktiskt, fått en del mejl av mina läsare gällande lite frågor.Så jag tänkte göra ett inlägg, där jag skriver 5 saker om mig lite mer utförligare.
Det borde komma upp i veckan. Håll utkik :)
Dejan simonovic

3 zeb:

skriven

haah vad mysigt att den ska spelas upp c:

Svar: Ja men visst är det !:)
Dejan simonovic

Kommentera här: