DEN KLASSISKA ULLAREDSTRIPPEN

Idag blev jag otroligt sugen på att åka till ullared och kolla in deras julsortiment. Dom brukar ju alltid leverera en himlans mycket julpynt, julklappar och massvis med julstjärnor osv.Självklart kommer jag att ta med kameran så att ni får ta del av deras nyheter och krims krams.

Dock så har jag ännu inte börjat skriva en julklappslista.. .Min är ännu helt tom.. Nu är jag väl medveten om att när man går på Ullared så är alltid 3/4 av det man inhandlar rent spontant så om jag följer det sen spåret, kommer nog denna julhandling spåra ut rejält. När vi var på Ullared sist vilket var i augusti så hade de redan plockat fram en stor del av julsortimenten. Då man man ju undra hur stor den avdelningen kommer vara nu? Hehe. Men som sagt, den som kikar in på bloggen får se.

Har ni börjat med julklappslistan ännu? (Till vad andra ska ha.)
 
 
 
 
 
1 Eva:

skriven

Var i Ullared igår och julshoppade, har som tur är 40 min dit bara.... Jul hade dom i massor :)

Hoppas ni får en trevlig dag!

Svar: Åh härligt, antar att du är ifrån svenljunga hållet isånnafall, 40 minuter låter väldigt bra.Själv har vi runt 70 minuter dit.:)
Jo tackar det hade, vi förutom den långa kön som var flera flera meter i regn...
Dejan simonovic

2 Gittan:

skriven

Jag har inte gjort någon lista än, men ska nog börja snart för det är skönt att ha det gjort.
Ha en skön kväll. Kram.

Svar: Ja, jag och du ligger lite efter med våra listor Gittan!:)Ja visst är det skönt att bara åka runt och veta exakt, vad man ska köpa.
Dejan simonovic

3 Ellen :

skriven

Jag har spikat(men inte köpt) alla julklappar. Utom till sambon då. Han är hopplös att köpa presenter till!

Svar: Jha men då har du ju spikat julklapparna, härligt det!Ja min fästmö är rätt svår när det gäller julklappar med...
Dejan simonovic

4 Marcelina:

skriven

bra blog och recept. Jag kommer säkert använda nån av de

Svar: härligt gört:)
Dejan simonovic

Kommentera här: