Årets första julklapp!

Idag vaknade jag upp brevid en underbar glad tjej på 5 månader, tänk att det blir hennes första jul i år! spännande.
Idag är det verkligen sådär grått och mulet, känns verkligen som att julen närmar sig det är ju trots allt bara 49 dagar kvar tills första advent,  redan då tycker jag att julen är här, hela december månad går ju så otorligt fort ändå.
 
Idag ska jag på jakt efter årets första julklapp som ska vara till fästmön, kan inte skriva vad det är då hon med stor sannolikhet, läser detta.
Behöver även hitta något snyggt julklappspapper, köpte rätt mycket förra året, men det är ju trots allt roligt att ha lite nytt varje år.
Har ni köpt årets första julklapp ännu?
 
 
1 Ellen :

skriven

Yes, en bok till dottern hittills, men planerar att köpa fler julklappar redan på måndag eller tisdag.

Svar: Behöver med köpa bra böcker!! vad köpte du för någon?
Dejan simonovic

2 Sannas Christmas:

skriven

Jajjemen! Jag har köpt två julklappar faktiskt och resterande är planerade och ska inköpas i början av december :)

Svar: Redan planerade? ¨nu får jag verkligen komma ikapp hehe:)
Dejan simonovic

3 Anonym:

skriven

Jag har köpt två julklappar hittills men ska vänta till december med att köpa resten :)

4 Ulrica Nilsson:

skriven

Jag har köpt två julklappar hittills men ska vänta tills december och då ska jag köpa resten av julklapparna :)

Svar: Härligt, 2 klara och massor kvar:)=
Dejan simonovic

5 Anonym:

skriven

Jag har köpt två julklappar hittills men ska vänta tills december och då ska jag köpa resten av julklapparna :)

6 Gittan:

skriven

Tack för kommentaren på min blogg, alltid kul med nya människor. Vilken fin blogg du har och visst är det mysigt med dom små och första julen så underbart härligt. Jag har inte köpt någon julklapp
än, men det kommer. Jag tycker också om julen.
Ha en skön kväll.

Svar: Ja men jag tycker du tar så otroligt fina höst bilder, verkligen helt fantastiska.Åh vad kul att vi har ännu en julälskare här.:)
Ja det ska bli så otoligt spännande att få skapa hennes första jul.
Dejan simonovic

7 Emilia:

skriven

Fantastisk blogg till att börja med! Är en juloman själv och börjar alltid tidigt.
Men för att återgå till det här med julklappar så har jag hittat 15 st redan men har ungefär lika många till att hitta åt. Men till helgen åker mina systrar och jag iväg på en resa tillsammans där vi går på stan och på så sätt hjälper varandra att hitta julklappar till andra och varandra. Alltid skönt med lite systertid som annars inte inträffar och dessutom kunna få hjälp och smakråd.

Svar: 15 st redan ? oj då du lägger på rätt bra du. Ja jag gillar med att åka ut med någon som står en kär, och bara julköpa massor, med trevlig musik i bakgrunder. Tack så mycket det uppskattar jag verkligen. :)
Dejan simonovic

8 Johanna:

skriven

Hej, jag ville bara säga att jag älskar denna bloggen, besatt av julen som jag är. Tack så mycket för att jag kan ta ut julen lite i förtid!

Svar: Åh tack vad glad jag blir. :)
Dejan simonovic

9 Emelie:

skriven

Fantastisk blogg! :)

Svar: Tack emelie, glad jag blir!:)
Dejan simonovic

Kommentera här: