Söndag & massor av julgodis

Det är nu bara två veckor kvar till första advent och nu känns det faktiskt helt accepterat av alla andra att längta till jul. Vissa tycker ju oftast man är lite smått konstig när man börjar längta redan i slutet på juli. Jag fick ju som nämt tidigare "Pernillas julgodis" av fästmön på fars dag och tro mig, jag har kollat igenom den massvis med gånger.
 
Tanken är att jag under december ska julbaka 4 olika sorters julgodis under varje vecka, ni kanske tycker det låter lite, men jag lovar som småbarnsförälder till en 6 månaders dotter så är jag helt överlycklig om vi lyckas få göra något iallfall.
Jag håller just nu på att göra årets "julgodis-lista" och hitintills har jag:
 
* Choklad & smörkola
*  Vit ischoklad med apelsinsmak
* Chokladdoppad krokant
* Knäck
* Mintkyssar
* Gräddkola 
 
 
1 Olivia - LJUVA JUL:

skriven

Fyra på en vecka tycker jag låter supermycket! Men om det är någon som klarar det så är det en av oss julbloggare :)

Svar: Ja, hoppas inte jag tagit mig vatten över huvudet nu :) hehe men det ska nog gå bra, vi närmar oss nu Olivia.
Dejan simonovic

2 Frida:

skriven

Åh den marimekko skålen vill jag ha ;) julgodis ska vi också börja göra snart :)

Svar: Visst är den helt total snygg :)
Dejan simonovic

3 Frida:

skriven

Glömde skriva att förgående kommentar var från mig ha ha

Svar: Åh kul, julgodis får man aldrig nog av :) Ja visst är skålen snygg som attan!
Dejan simonovic

4 Alicia - Alicia And Stuff:

skriven

Åh vad jag älskar din blogg, jag som gillar allt som har med jul att göra!

Svar: Åh snällt skrivet:) det uppskattar jag.
Dejan simonovic

5 frida:

skriven

Verkligen! Du får lägga upp ditt julgodis här=)

Svar: Jadå självklart
Dejan simonovic

Kommentera här: