Nyhet på kanal 5 i december!

Precis nyss avslöjade "Mitt Kök" kocken Roy Fares att han och Sebastien Boudet och Magnus Johansson ska ha ett bakningsprogram tillsammans inför julen! Programmet kommer gå på Kanal 5 med premiär onsdag den 10december klockan 20.00. Det är då vi ska sitta bänkade och med penna och papper i högsta hugg! Dessa tre är juryn i Dessertmästarna (kanal5) så jag känner de rätt väl i detta läge.
Detta kommer bli superbra!!!
 
 
Hår finns press release infon:
http://www.mynewsdesk.com/
 
1 Amanda:

skriven

Åh vad kul, detta ska jag följa flitigt, härlig blogg du har :)

Svar: Kul att du gillar det:
Dejan simonovic

2 Martina:

skriven

Ska såklart kika på programmet, låter supermysigt :)

Svar: Det tycker jag verkligen du ska, jag ska sitta bänkad iallfall:)
Dejan simonovic

3 Victoria:

skriven

Mysig blogg du har!

Svar: Tack victoria:)
Dejan simonovic

4 Sara Ekman:

skriven

Vad kul! :)

Svar: Ja visst är det !
Dejan simonovic

5 Sannas Christmas:

skriven

Älskar "christmas baking shows" ;) Och Roy Fares är ju grym!

Svar: Ja men eller hur Sanna, helt underbart är det!
Dejan simonovic

6 Eva`s blogg:

skriven

God jul ops jag menar god morgon :) vilken julig blogg o det passar ju bra nu :) tittar gärna in igen här o önskar dig en fin dag

Svar: haha Man får säga God Jul redan nu :) Tackar, ja men vad roligt gör det.
Dejan simonovic

Kommentera här: