Härliga söndag & en vecka kvar

Nu är vi äntligen här " härliga söndag" & bara en vecka kvar tills första advent, snart sitter vi där med familjen nergroddade i soffan, med glögg, massor av julgodis & julmyser.
Helgen har det varit full fart i, vi har faktist köpt på oss massor av julpynt till huset, bla tomtar gardiner och ljusslingor, just nu håller vi på att "ta fram julen", så nu är julmusiken på topp och fästmön står och stryker julgardiner och jag pyntar med lite tomtar varsom.
 
Det finns så mycket jag längtar till,  just nu är det främst "Jul med ernst" som drar igång den 4/dec, alltid lika mysigt att gotta ner sig och få en massor inspiration. Vilken tid det börjar har jag ännu inte kunnat få reda på, men återkommer självklart när jag vet det. (Uppdatering: 20.00)
 
Resten av kvällen ska vi tillbringa med ett annat par vi bjudit in vi ska nämligen ha årets första glögg kväll
Och för er som läste ett tidigare inlägg, vet att jag fått samarbete med Duvenkrooks och har darför fått hem en hel låda med deras glöggnyheter, självklart ska jag försöka ge er en recension redan i morgon.
Ha en underbar kväll.
 
Glöggen vi ska få smaka på (Dufenkrooks)
 
 
 
 
1 Lina:

skriven

Jul med Ernst börjar kl 20.00 den 4:e december :) (http://kontakt.tv4.se/org/tv4/d/jul-med-ernst-2014/)

Kommentera här: