Årets julvärd 2014 blir...

Nyligen presenterade SVT årets julvärd 2014. Oj vad jag väntat på denna dag! Jag har ju tidigare spekulerat att det kanske skulle bli Andreas Weise, men ack så fel jag hade.
 
 Årets julvärd 2014 är Hendrik Dorsin!
 
 
Just nu är jag helt lyrisk Hendrik är verkligen en helt underbar komiker, jordnära och familjär.Jag tror verkligen detta kommer bli en magisk julvärd 2014.
Grattis Hendrik Dorsin. Vad tror ni, kommer han sprida den rätta julstämningen?
 
Här har vi dom 3 senaste julvärdarna:

Kalle Moraeus – 2011

Sarah Dawn Finer – 2012

Petra Mede – 2013

1 Martina - Jultiden.blogg.se:

skriven

Jag tror att han kommer bli en bra julvärd, rolig och mysig :)

Svar: Det tror verkligen jag med! :)
Dejan simonovic

2 Olivia - LJUVA JUL:

skriven

Tycker det var ett bra val! Gillar honom skarpt :). Hoppas bara att det är Henrik vi får se, och inte Ove haha ;)

Svar: Ja eller hur, jag gillar honom rätt mö med faktiskt, hoppas han är seriös under programmet bara:) (han kan ju vara så rolig :)
Dejan simonovic

Kommentera här: