Årets adventsljusstake 2014

I år så ville jag ha en annorlunda adventsljustake för ibland kan man ju tycka att det är lite smått tråkigt att enbart ha fyrkantiga boxar med 4 tunna ljus i. Så i år ville jag egentligen ha en adventsljustake i metall som fick hänga nån meter ner ifrån taket, men insåg ganska snabbt att jag inte skulle hinna, har letat massor efter en perfekt adventsljustake som man kan hänga i taket, men en sjukling till dotter, tar all min tid, men det är hon verkligen värd.
 
Men istället för att göra det gamla klassiska med en fyrkantig låda, så kom fästmön hem ifrån en loppis nyligen och köpte en skål som blev perfekt som adventljusstake, så häromdagen fick vi upp även den på julduken. Nu är det inte långt kvar innan första ljuset får tändas..Så sugen på att börja tända dom redan nu!
 
 
Fullt skå med plantering och julstök
Färdiga siffror från Ica Maxi och svamparna kommer från Blomsterlandet
Årets Adventljustake 2014- Det färdiga resultatet! (Det är inte så snett som det ser ut på bilden.)
1 Martina - Jultiden.blogg.se:

skriven

Tycker att det blev jättefint! Av ren lathet valde jag att bara ha ett ljus med alla siffror på.. haha :)

Svar: Men vad snällt tackar!:)
Dejan simonovic

Kommentera här: