9 december och jul i full fart

Igår kväll kom vi hem ifrån vår resa till Spanien och visst var det skönt, men nu är man mer taggad inför kyla och jul än någonsin förut. Det finns så mycket jag vill göra men så lite tid, i kväll ska jag nog lungna nerverna med lite hederlig julbak, det blir nog julknäck i mängder, självklart får ni bilder lite senare,.
 
Som tur är så pynta vi upp julen hemma hos oss redan innan vi åkte, det som kvarstår är två inköp av julstjärnor har ännu inte hittat någon som passar mig i smaken, får bli en tripp till Ikea i helgen och kolla på deras sortiment ännu en gång.
 
Sedan är det detta med "julgran" när tycker ni den ska upp? i år ska vi ju ha en riktig gran och man vill ju helst att det är nå barr kvar på granen på självaste julafton så jag tänker att det bästa vore att sätta upp och pynta granen vore väl tidigast 14dar innan julafton? Vad tycker ni?
 
 
Inspiration till årets Julgran
 Detta längtar jag nog mest till 
 
1 Life of Johanna:

skriven

Vad är det som är stört? :)

2 Martina - Jultiden.blogg.se:

skriven

När vi har äkta gran sätts den upp tidigast 10 dagar innan jul för att vi ska vara säkra om att den håller :)

Svar: ja något sånt tänker ja mig med, man vill ju ha lite "gran kvar" på julafton med!:)
Dejan simonovic

3 Stephanie:

skriven

Nu har ju vi plastgran- men vi har som ny tradition att sätta upp den 1:e advent så man hinner njuta ordentligt av att titta på den :)

Kommentera här: